Thursday 4 April 2013

Care Your Privat Document

Dokumen adalah set data yang berisi berbagai data penting tentang sekolah dan pekrjaan. Dokumen penting karena mengandung data yang dikumpulkan dalam waktu yang lama. Dokumen yang hilang akan menyulitkan kerugian. Risiko kehilangan dokumen dapat mengakibatkan pemberhentian pekrjaan.

Dokumen dalam lembaran kertas yang dicetak, dan dokumen dalam bentuk digital yang di komputer. Dokumen dalam bentuk lembaran kertas dapat tersimpan dan menghilang. Dokumen dalam bentuk digital di komputer dapat mendapatkan virus dan rusak. Berikut TPS untuk mengurus dokumen pribadi.

How to care your privat document?
  • Save personal documents in a safe place, can be put in a special cabinet documents or computer safe from viruses and piracy kketiga parties.
  • If the form of sheets of paper documents, neatly stacked and grouped according to type and then neatly on closet layout khusu documents. Special cabinet will protect documents from fire hazards, dirt and animal attacks from outside as rats are fond of paper.
  • If the documents in digital form and stored on the hard drive, flasdisk or computer should be free of viruses that can destroy the document. Piracy against third-party documents that could harm you also must be considered.
  • You can practice.

No comments:

Post a Comment